מדיניות החלפות והחזרות
מדיניות החלפות
בכל מקרה של אי שביעות רצון עם המשלוח, נשמח שתיצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונמצא עבורך את הפתרון המתאים.
שירות הלקוחות זמין בוואטסאפ במספר: 054-5314545
בשעות: 09:00 – 15:00
החזרות והחלפות
ניתן לקבל החזר כספי בניכוי 5% דמי ביטול אם מבטלים את הרכישה עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה, או מרגע קבלת החבילה במקרה של משלוח.
החלפה או זיכוי לאתר יינתנו עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר.
תנאי החזרה והחלפה:
יש לצרף חשבונית או אסמכתא להזמנה.
תווית המותג חייבת להיות מחוברת בשלמותה לפריט.
הפריט חייב להיות במצב חדש, ללא שימוש (ללא כתמי בושם, דאודורנט, ריח גוף וכו').
הפריט חייב להיות ללא פגמים, נזקים או כל קלקול אחר.
החזרת המוצרים
החזרת הפריטים לכתובת החברה היא באחריות הלקוח בלבד.
ניתן להחזיר באמצעות:
שליח מטעמנו שיגיע לאיסוף בעלות של 25 ש"ח – יש לתאם מראש בוואטסאפ.
הגעה עצמאית למשרדינו בתיאום מראש.
טיפול והחזר כספי
עם קבלת המוצר במשרדנו, הטיפול יעבור למחלקת כספים והחזרים.
ההחזר הכספי יתבצע בתוך 14-30 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט במשרדנו.
אסמכתא להחזר תישלח אליך במייל עם סיום הטיפול.
במקרים בהם הפריט לא עומד בתנאי ההחזרה – הפריט יוחזר אליך לכתובת המצוינת בהזמנה.
לא יינתן החזר על דמי המשלוח.
במקרה של ביטול עסקה, ההחזר הכספי יועבר באמצעות אמצעי התשלום שבו בוצעה הרכישה על ידי הלקוח.
לכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ במספר 054-5314545